返回列表 回復 發帖
各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
wlkc 發表於 18-2-2014 14:12
是否淨係D波俾油行車先有,其他情況沒有?
90%<<車房話
Lok, 咁你部車整返未?
Kingcow 發表於 19-2-2014 18:41
未,等緊抬波箱報價 ,但而家仲未算好嚴重
Lok, 係咪可以搵你訂魚生?
Kingcow 發表於 21-2-2014 06:21
當然可以 PM U MY TEL NO
c兄,抬波箱大約咩價錢到二手定全新!!!thx
wlkc 發表於 21-2-2014 12:14
二手.....我都等緊報價
返回列表