返回列表 回復 發帖
吾知有冇ching會係打風日揸埋部愛驅吹吹風???
HeiHei 發表於 13-8-2013 09:23
我地曾經有會經試過打風的日子係尖沙嘴碼頭出面洗車架
但係咁喎, 8號風球一般保險唔包多
目的都係新車為主
HeiHei 發表於 13-8-2013 09:53
講比你知, 我以前架RG都已換左modulo包圍
返回列表