返回列表 回復 發帖
阿女星期日多手著左車裡面個燈冇熄..
到尋日先發現(差唔多著左40個鐘)
好彩仲著到車, 但著車好似反應慢左同發覺用唔到Idle Stop ..show 左個message "Idle stop not available" 同個電池icon..

跟住我就即刻渣番成1 ...
badboy1027 發表於 16-4-2014 16:16
阿女? 唔係老婆多手咩?
你係隔離版咁post架喎
返回列表