返回列表 回復 發帖
各位好耐冇見 因為架車終於夠期換波箱油 又驚買錯 所以問下
必治仔 發表於 1-4-2014 00:13
哈, 依排顧住拍拖都唔上下黎打招呼
必治兄你架step好似都揸咗好耐喇喎,依家先夠期換?
DAN!EL 發表於 1-4-2014 00:23
你同佢都差唔多咁大
謝謝你 依排剛好夠5千公里
必治仔 發表於 1-4-2014 00:38
你架車行得好短路程喎? 返學好忙嗎?
真係有会员行过2万先換
sammykwan 發表於 1-4-2014 11:22
我萬5的時候已經換左
好明顯成日渣26 啦
DAN!EL 發表於 1-4-2014 11:41
你都渣26啦, 最多幫你說服下benny爸
我冇拖拍
DAN!EL 發表於 1-4-2014 11:42
叫必治仔或者周仔介紹個澳門姑娘比你好冇
RK 前期用 HMMF ,土瓜環下鄉道一帶都有得買
幾錢唔記得
eric0754 發表於 27-5-2014 12:21
後期唔係都可以用HMMF?
返回列表