herojim (小憲jim) 當前離線
網站會員
入完一江油$735,行咗335KM又要入過油.....成$2.25行1KM....真係要返廠CHECK CHECK 佢..... aty1026 發表於 10-4-2011 21:29
TOP
有冇差咁遠呀? 人地話行$1.2-$1.5/KM咋喎? aty1026 發表於 10-4-2011 22:32
而家我都要1.5/K,因為油貴已經over 17/L,我用Esso F1 油,不過我架RG1 用原廠15" ling,我要舒服唔要靚仔 ricky410 發表於 10-4-2011 22:38
aty hing,如果你架車已經更換過計油,風隔,波相油,火咀,電油隔等等正常保養,最好搵可靠車房同架車檢查嚇,睇嚇搵唔塭倒大食原因? ricky410 發表於 10-4-2011 22:58
jim hing,中石我都用遇,但係成架車力水跌哂watt! ricky410 發表於 10-4-2011 23:01