返回列表 回復 發帖
入完一江油$735,行咗335KM又要入過油.....成$2.25行1KM....真係要返廠CHECK CHECK 佢.....
aty1026 發表於 10-4-2011 21:29
控制下黃金右腳會好些
有冇差咁遠呀? 人地話行$1.2-$1.5/KM咋喎?
aty1026 發表於 10-4-2011 22:32
其實好睇你係咪多行公路, 我每個星期改左一個星期一天會渣番工一定會有公路會行, 先可以$1.7-$1.9左右, 之前經常行市區都要是$2.0-$2.2
而家我都要1.5/K,因為油貴已經over 17/L,我用Esso F1 油,不過我架RG1 用原廠15" ling,我要舒服唔要靚仔
ricky410 發表於 10-4-2011 22:38
我近排用緊中石油, 貪佢每公升有得平$2.1
aty hing,如果你架車已經更換過計油,風隔,波相油,火咀,電油隔等等正常保養,最好搵可靠車房同架車檢查嚇,睇嚇搵唔塭倒大食原因?
ricky410 發表於 10-4-2011 22:58
我估計火咀應該真係要換
jim hing,中石我都用遇,但係成架車力水跌哂watt!
ricky410 發表於 10-4-2011 23:01
靚油同貝殼反而覺得唔差太遠, 今日入左貴油OK
返回列表