herojim (小憲jim) 當前離線
網站會員
我買車前有朋友跟我講話stepwgn係冇咩力,我都唔係咁信 但而家唔信都唔得(無奈) 關電腦問題嗎? 如果真係波箱有問題係唔係好貴 gary0471 發表於 29-5-2013 18:46
TOP
我06RG, 一拍落3波就成4千幾轉,上斜可去到12x, 仲係仲有好多未踩 我諗你架車可能真係有d問題 l1e0w9 發表於 29-5-2013 19:48
不敢不敢 斜路加速冇力,的確有問題!我嘉道理農場上斜地板油可以5千幾轉,你三千都冇 chclwong 發表於 29-5-2013 20:24
師兄,好話唔到3000轉。夠竟係2900轉定2100~2200轉呢?同埋,你有冇試過停定起步上斜呢? alliven 發表於 29-5-2013 22:15
朝頭早會唔會好力0的 老友鬼鬼 發表於 29-5-2013 23:02
5千轉,聽到副偈咆哮得好好聽 chclwong 發表於 29-5-2013 23:02
我剩係兩邊城隧中斜大直路先敢做 阿too,咪攪,上次倒後鏡見佢黑底天使眼已有壓力 l1e0w9 發表於 29-5-2013 23:08
Can share the video with me? chclwong 發表於 29-5-2013 23:19
You and Lewis chclwong 發表於 29-5-2013 23:33
有個整車師父叫我開車果時,用P波大腳油門試下 原來真有問題了,踏到4000轉就上不了,卡下卡下咁,咩事? gary0471 發表於 29-5-2013 23:41