返回列表 回復 發帖
呢輪Yen平, 去R吓Sale有冇Jetso
cliffchow 發表於 14-6-2013 23:00
Yen平唔代表什麼既既
始終jetso依樣野係sales睇下自己可以囉到幾多
不過早前聽聞大昌買stepwgn送保險
依排唔知仲有冇
R佢送雨檔, parking sensor, 油券, 司機位大塊倒後鏡最少這些一定可以
屈得的試下屈牌費, 如果買32xxxx版本的話, 又或者parking cam等
試下
本帖最後由 herojim 於 15-6-2013 22:20 編輯
我之前(12/2012)買rk1 (package已包皮座, 後sensor)
佢自動話送雨擋.
我就r左佢前(左右角)泊車sensor. 如果有需要, 你可以r埋佢支前cam
如果我上佢車會, 佢已答應可以送埋尾翼, 但後來發現佢車會貴d, 無尾都係咁話.
你仲可以r下窗簾(都>$800), 好似有人試過.lkeith21 發表於 15-6-2013 14:10
如果R窗簾的話都係R 2000-3000油券會抵一點既, 兩次搵同一個sales買車都R到咁多
窗簾sales幫我搵到專為honda車裝窗簾果個司傅, 冇記錯我上次裝$700左右
今日行開荃廣, 順手攞價單

RK1: hk$ 289,xxx
RK5: hk$ 333,xxx
cliffchow 發表於 15-6-2013 21:10
RK1平左, RK5貴左喎
依度毒性特強!
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:11
入得耐就知
我換左車都被人繼續塗毒
thanks!!!
大家有冇好嘅保險介紹呀?
hhkkhhkk 發表於 15-6-2013 22:21
快而保或者蘇黎世你不妨可以問下既
我依家就用緊中銀, 算唔錯既, 但係保費比較貴
我而家個全保保費我覺得好合理,我全保$28000只係$8500^_^
我部車都係老婆名,保單亦係用老婆名,我自己做司機^_^
firewong 發表於 17-6-2013 09:44
唔知會唔會下年轉款呢?
fatc 發表於 17-6-2013 12:15
下年會轉款, 但最少年中左右, 另外車價跟據依家的車價黎睇, 照理上應該會再貴
除非日元跌得更多
唔好啦~!電話已經部部追 . 車出新款又換我怕會... ... ...
btw我等唔切想出啦~!!!
hhkkhhkk 發表於 17-6-2013 13:01
買得stepwgn就預左轉款快, noah同serena就冇咁快轉款
我都一樣, 既然鐘意既不如就去馬
返回列表