herojim (小憲jim) 當前離線
網站會員
你講嗰兩樣 我都唔知係咩 咁Spada原廠音響如何?? liverpoolympus 發表於 31-8-2013 07:49
TOP
你想揸番原裝,我可以幫你揾人搞搞 hkben 發表於 31-8-2013 20:03
18# herojim 但小弟好窮 liverpoolympus 發表於 31-8-2013 22:14
真架,我都係四月尾先攞牌,好快就上手,依家篤油閘人乜都做齊 其實都係個句,泊位唔好懶,情願睇多幾吓鏡扭多幾手呔。過線前唔好貪快,睇定啲,慢慢黎唔好心急,睇準機會過線就快手快腳過。如果過唔到就 ... DAN!EL 發表於 31-8-2013 22:43
入會後.....第1樣要裝既係超人燈....!!! thomas1113lo 發表於 1-9-2013 20:32
下?!我唸住入嚟學下保養咋 吾好毒我啦,CHing! Fevernova 發表於 2-9-2013 10:39
咩係超人燈 不過我想好似原裝咁 兩行LED識發光 liverpoolympus 發表於 6-9-2013 00:55