返回列表 回復 發帖
5516
to type chinese is slow for me. so to write.
bryce 發表於 23-3-2012 12:48
親子之後又要開多個新topic
三哥 係時候準備歸隱
講左六版,我地有冇答過版主
ocbc 發表於 23-3-2012 22:56
咁我答啦... s係sport制... 開咗就一定食油咗but架車反映快好多, 好易過2500轉, 我都今日先用第2次
三哥 係時候準備歸隱
但我部行貨係D制,一按落D3,上斜幫到手。
ttam 發表於 24-3-2012 18:34
行車好似係行D3喎(RG款)
三哥 係時候準備歸隱
RG3 行貨係S制
kakin829 發表於 24-3-2012 20:50
我見關爺部RG3行都係D3喎
三哥 係時候準備歸隱
are you kidding...... I don't have D3 .... Just D mode.
sammykwan 發表於 25-3-2012 11:30
你果粒制唔係行D3咩
三哥 係時候準備歸隱
返回列表