nevillee (三哥) 當前離線
Stepwgn正式會員
5516 to type chinese is slow for me. so to write. bryce 發表於 23-3-2012 12:48
TOP
講左六版,我地有冇答過版主 ocbc 發表於 23-3-2012 22:56
但我部行貨係D制,一按落D3,上斜幫到手。 ttam 發表於 24-3-2012 18:34
RG3 行貨係S制 kakin829 發表於 24-3-2012 20:50
are you kidding...... I don't have D3 .... Just D mode. sammykwan 發表於 25-3-2012 11:30