返回列表 回復 發帖
wakakakaka...have you fill in the 3M 8813?
sammykwan 發表於 16-4-2011 00:16
Sammy do u have any 3M 8813 in stock?
本帖最後由 bryce 於 16-4-2011 09:30 編輯

我就係因為唔想落brake, 慢車衝左黃變紅燈, 做左靚模, $600+5分 ......   $600夠10000000000brake用

等緊收信.....

各Ching 要小心, 諗得太多, 唔單止罰錢, 仲會影響judgement, 會危險
ching,燈位有相機都唔落break,係唔係慳得滯....
fw18 發表於 16-4-2011 09:33
我鬼知有相機咩 死蠢
依家o米知law
我鬼知有相機咩 死蠢
依家o米知law
bryce 發表於 16-4-2011 09:37
火氣大左, 唔好意思
no wor.....you want to buy 8813 again?
sammykwan 發表於 16-4-2011 09:57
I havent bought any of this before
May be I can pick up one for you next time la.....
sammykwan 發表於 16-4-2011 10:10
本帖最後由 bryce 於 16-4-2011 11:46 編輯
既然決定過.... 會唔燈位前幾十米才決定過.
應該一早俾緊油
既然決定慢 又點解會去搏? 唔明唔明
掌摑王 發表於 16-4-2011 11:07
掌兄, 首先多謝你既意見, 很受用

你唔明, 係好正常, 因為我既行為根本唔合邏輯, 如果要解釋, 就係因為自己係新手唔夠經驗

第一, 我o個時諗緊野 (已經係大忌)

段路limit係70, 我行緊40幾, 見到轉燈, 前面雖然有車, 想跟埋佢過! (我係第二架車!! 無邏輯到咁, 都唔好意思寫出黎, 希望各Ching唔好見笑)
都唔係冇邏輯既 我都係一年牌.....
不過有d野真係衰過先知.
大家分享一下.

1.發車瘟 我上次響公司炒都係因為咁
2.70??? 邊段路? 沙田? 慢車你都跟到前車過 即係前車都收慢 你都冇得快.
3.佢見到轉燈 你跟貼佢過 佢 ...
掌摑王 發表於 16-4-2011 11:53
河畔花園出面.....之後睇番, 人地路邊有個牌寫住"衝紅燈攝影機"

why u can guess Shatin?
嘩 成架小巴撞左落行人tunnel果個路口??
70米限速既燈 我估沙田應該中左六七成
掌摑王 發表於 16-4-2011 12:07
practically yes, but I have got my licence for more than 10 years
返回列表