返回列表 回復 發帖
本帖最後由 explorerhk 於 10-4-2011 23:54 編輯

有冇咁差呀?! 我入$500油行到多過250KM.
本帖最後由 explorerhk 於 11-4-2011 00:03 編輯
咪係....一日最衰都係你.....截我糊.....正衰人...比返架車我呀....
aty1026 發表於 10-4-2011 23:55
我更正返...應該無 $1.5咁平:P

係$500 Caltex 普通油行到多過250km only, 我估有260-280km
你呢個就係我期待嘅用油量囉
aty1026 發表於 11-4-2011 10:37
我覺得你架車真係有d大食左少少, 我另一架車都係$500 差唔多行240-250km, 果架仲要係3200cc, 你都係搵人執執啦. BTW, 你係唔係次次打爆油江架? 你試下唔好咁做, 簡單道理, 車重左食油左. 香港太易搵到油站, 所以我習慣係次次入$500 only, 仲有可以聽上面位師兄講, 條軚打多少少氣係有幫助的, 不過相對就係架車行時會"pour"同"廊D.
返回列表