返回列表 回復 發帖
JVC 都OK,特別係出中文字方面,不過唔知佢賣幾錢比你同收你幾錢啫?

揹部电話係軚盤?
sammykwan 發表於 10-6-2011 12:52
方便你打電話嘛

揹部电話係軚盤?
sammykwan 發表於 10-6-2011 12:52
你夠揹舊車機REMOTE係個軚度啦.....
返回列表