返回列表 回復 發帖
???????????? 點解???? 就係佢俾多一千???
掌摑王 發表於 11-4-2011 00:04
佢係第二個截我糊O既人.....我果日過咗大海....本來約咗4點半睇車....點知車主3點打電話嚟話已經賣咗....就係賣咗比佢條XX....
冇法啦, 人地係你上家......又即刻扑鎚
掌摑王 發表於 11-4-2011 00:10
我果日唔係要過大海?...賣家約我朝早9:30睇車架...不過算啦....不打不相識丫嘛...
偈油換左未???
掌摑王 發表於 11-4-2011 01:09
我架車依家行咗20,000KM, 上手17,000KM 返咗大昌做SERVICE, 佢買咗COUPON..應該要做都做晒...正常5,000KM返廠一次....本來我諗住行到22,000KM返去Check因為佢仲有一張COUPON留比我...而家唔知好唔好早D返去CHECK?
我有野想問你:
1) 你有冇用油咭(discount card)?我或會員好多都有油公司discount card 或discount coupon,你話$2.25/km係dsicount前定discount後或冇discount價錢先.?我呢家用緊個張減$1.5/L,差唔多成9折。如 ...
dicken 發表於 11-4-2011 10:00
1) 呢2次入貝殼,所以冇折
2)我以前揸部jeep仔2736cc,都係行$2/km,都係行同條路
3)冷氣定有開,不過好少停車開因為我停車熄匙
4)電池同火咀未換,其餘上手舊年10月返廠換晒
5)我用16"呤,打前33後35氣
6)我2個人坐為主

我以為stepwgn真係$1.2-$1.5/km,可能我expect too much
Mine is 2.4 RG3 2007, aircon, econ all on. 90% 3pax. I fill $540 (after discount was $500)  all the time, 80% highway.  10.5/100km. Can run at least 330km
Simoni 發表於 11-4-2011 02:08
你呢個就係我期待嘅用油量囉
咁聽你咁講,都好正常。
FYI, 我80%urban, 20% highway, 重油,2個人為主,有discount 油card, save $1.5/L, 32磅前後tyre氣,換晒所有engine oil, transmission oil, 油格、風格、火咀,開冷氣...
我要around HKD ...
dicken 發表於 11-4-2011 12:58
但係你加咗controller喎....
我用咗215/60/16唔知會唔會因為咁大食咗呢?
我加左好多野....我只不過list out 我既config 比你reference
dicken 發表於 11-4-2011 14:22
加咗CONTROLLER唔係會慳油D咩?
返回列表