返回列表 回復 發帖
其實泊街呢D嘢冇話邊個著邊個唔著嘅,因為都冇明文規定點至係等邊個位,我就偏向係先到先得囉(除非隔得好遠啦),再唔係你覺得你啱嘅話咪隊半㗎車入去之後咪入錶走人囉,佢吹你唔漲㗎,不過做斯文人定做惡人就睇你揸咩車啦,如果我揸㗎90年Hiace,我梗係做後者啦,相反我揸㗎11年S class Benz,我都費事泊街啦,係咪?心平氣和會開心D,唔好咁燥啦。
Anthony
1/2 of the posts under this topic are yours.......
sammykwan 發表於 9-8-2011 19:07
Committe Hand is well experienced to light a fire on the gas then cover it with mud while it burn hard, Hahaha.
Anthony
107"
精彩搶位,雖架開篷第一個睇到個位,但佢用尾入得太慢太開,留太多位俾白車攝,架開蓬有大條理由搶回個位,但佢只打破開篷跳出來,絕
如果抄牌抄邊個?白車又點落車?
最正係個攝錄者都應等咗好耐部 ...
ocbc 發表於 10-8-2011 02:53
笑笑小電影嚟啫,不妨笑下啦,如果你有心搶佢個位又點會泊到咁邊比佢個尾入到嚟丫,仲要啱啱比佢泊到而咁啱又係開篷車?
Anthony
返回列表