返回列表 回復 發帖
我覺得Honda車,路感直接d
Kingcow 發表於 18-11-2015 15:20
軚感一流
災後重建中.......
應該係.  
我試過部原裝大霸行龍仔...無物軚感, 隻彎扭極都好似唔夠軚咁..驚驚
aw1116 發表於 19-11-2015 19:19
似揸船
災後重建中.......
返回列表