sammykwan (Stepwgner 胎士多) 當前離線
Stepwgner 胎士多
網站會員
我覺得Honda車,路感直接d Kingcow 發表於 18-11-2015 15:20
TOP
應該係. 我試過部原裝大霸行龍仔...無物軚感, 隻彎扭極都好似唔夠軚咁..驚驚 aw1116 發表於 19-11-2015 19:19