返回列表 回復 發帖
揸咗兩個星期, 老婆話佢有暈車浪感覺...
因為佢同BB係坐最後排, 唔知係咪咁所以話好戥同埋會暈車浪.  
想問下大家, 如果換17"鈴會唔會減輕戥嘅情況?  又會唔會架車會行得穩定D而唔會令後座乘客感覺暈車浪? ...
Skyers13 發表於 7-6-2016 18:07
try to add the tire pressure to 36psi and see if that will help.
災後重建中.......
返回列表