返回列表 回復 發帖
我冇
kookevin 發表於 15-12-2012 14:46
check this.... http://www.stepwgnhk.com/viewthr ... mp;page=1#pid153322
災後重建中.......
我好驚DIY
我隻神手整咩衰咩
kookevin 發表於 15-12-2012 17:05
just get the material, members can guide u to get it done
災後重建中.......
真係有分別, 不需要金耳朵都分別得出. 但你話係咪靜好多, 主觀感覺.

自己覺得靜了得多, 一舊水TB貨, 抵玩. (半件就足夠, 可以把member share 添) ...
cliffchow 發表於 15-1-2013 08:44
效果算係超值
災後重建中.......
返回列表