|

- UID
- 17
- 帖子
- 45651
- 精華
- 1
- 閱讀權限
- 10
- 來自
- India
- 在線時間
- 10363 小時
- 註冊時間
- 12-7-2009
- 最後登錄
- 23-7-2020
|
師兄你唔好勞氣, 大家平心靜氣討論下che.
可能你唔係好明白我第三個point. 以我泊街等錶位十幾年經驗, 係一排錶位double-park等位, 真係除非全部等位位置都滿(好似d旺區旺角尖沙咀等), 否則禮貌上每架等位的車係 ...
井澤廣美 發表於 9-8-2011 10:59  我個牌買翻黎, 所以我都唔知你地學車有冇學搶街位, 不過係印度有D司機直頭駛上行人路果边等, 等泊係位部果車係馬路果边一出佢就係另一边入, 超絕 |
|