kobe968 當前離線
網站會員
訂閱 TOP
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=13890&extra=page%3D1 師兄入左會未? 韋拿 發表於 16-7-2015 09:52
TOP
我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的. Patrick6 發表於 16-7-2015 12:48
我架RG1都係05,唔駛擔心,車會師兄好好人,唔會歧視,問題係,車會係「好毒好毒」既地方,車會師兄會免收人工代裝或教你DIY,入會既條件係要有.............哈哈,你明啦 ... daraman 發表於 16-7-2015 15:35
我架揸左年幾,水貨車,我換左音響,今年驗車前換左灰玻璃,除消耗性用品外,上年尾換過「虧佬」(唔知係乜零件),仲有把水箱風扇壞左一把,一般用冇乜問題。油耗,我每日用車,七成公路三成市區,用油卡減兩蚊一升 ... daraman 發表於 16-7-2015 15:45
我個架都05年車 honda400 發表於 16-7-2015 15:59
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係 ... Patrick6 發表於 16-7-2015 16:27
下星期攞車依幾入會睇下啲野差唔多架喇 韋拿 發表於 16-7-2015 21:08
全原裝先比到你無限發展空間 韋拿 發表於 16-7-2015 22:49
Kobe968 兄收左車及入會未?我地八月十四日有DIY 中門制暑期班,可以一齊吹下水,一齊DIY. Patrick6 發表於 22-7-2015 12:20
鈴大咗 用返薄胎,整個轆的直徑 +/-3%之內都ok嘅 Kingcow 發表於 22-7-2015 18:45