kobe968 當前離線
網站會員
TOP
你BUDGET幾多呀? Jks 發表於 24-7-2015 10:59
冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay. # 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因. cliffchow 發表於 24-7-2015 12:40
專業冷氣佬可以用瑩光濟加入冷氣系統內 check 到邊個位置漏,問題就麻煩D,拆車內凍 coil 都幾貴,如果只係 " 嘩佬、沙樽 " 夠期,呢D有限錢! georgekei 發表於 24-7-2015 13:07
買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車. 所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d. cliffchow 發表於 24-7-2015 14:14
我想放我部06 RG3 , 師兄如果有興趣可以contact 我 kenyon12 發表於 24-7-2015 18:18