返回列表 回復 發帖
本帖最後由 kobe968 於 24-7-2015 10:53 編輯

有冇c兄有興趣放rg3?昨日個部發現冷氣唔夠凍,怕買番來要整好貴,所以放棄左.
你BUDGET幾多呀?
Jks 發表於 24-7-2015 10:59
睇部車質數,最緊要部車正正常常 , C兄你想放?
本帖最後由 kobe968 於 24-7-2015 12:22 編輯

其實想請教大家,如果上架時發現部車冷氣唔夠,仲會唔會買?其他野無問題的,還是會選擇第二部?
個冷氣開到LO,風就夠,但唔太凍,行住車都係一樣,我怕手尾長.
冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay.

# 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因.
cliffchow 發表於 24-7-2015 12:40
如果唔夠雪種是否有喉串左還是怎樣?
冷氣唔夠凍, 問題不大. 之前有師兄試過, 加返雪種就 okay.

# 不過要看看你部車冷氣唔夠凍的真正原因.
cliffchow 發表於 24-7-2015 12:40
C兄有咩辦法可以知道真正原因? 如果最壞打算要整最多要大約幾$ ??
專業冷氣佬可以用瑩光濟加入冷氣系統內 check 到邊個位置漏,問題就麻煩D,拆車內凍 coil 都幾貴,如果只係 " 嘩佬、沙樽 " 夠期,呢D有限錢!
georgekei 發表於 24-7-2015 13:07
就係怕要拆車內野 , 因為一拆好貴 , 所以都係睇過部好似好D
買車, 尤其二手, 好多時睇運氣. 一係在這問吓有冇兄弟放車.

所有零件都有壽命, 如果買得中古車, 要有心理準備, 整車是正常, 咁你會開心d.
cliffchow 發表於 24-7-2015 14:14
知道 , 謝謝
我想放我部06 RG3 , 師兄如果有興趣可以contact 我
kenyon12 發表於 24-7-2015 18:18
巳pm你,thankyou
返回列表