kenng (ken) 當前離線
網站會員
各位師兄~ 剛剛加入大家庭 多多指教 想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎? 睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟 想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset ... kankh 發表於 7-4-2015 11:01
TOP