返回列表 回復 發帖
各位師兄~
剛剛加入大家庭 多多指教

想問下09 RG1 水貨如果換電池後要重新reset 車機嗎?
睇過舊文 話可能要入CODE or 入RESET 碟
想入Panasonic 藍電 (車會團購 )不過驚要reset  ...
kankh 發表於 7-4-2015 11:01
著住車換
就無問題
返回列表