返回列表 回復 發帖
上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁) ,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用 之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返 ...
TC1018 發表於 18-5-2015 14:54
你可以試吓用爽D既機油試吓
幾佰蚊可以睇到效果
返回列表