kenng (ken) 當前離線
網站會員
上星期經九龍方向返沙田時(獅隧條大斜路)塞車,一停再上完全無力(好似人行咁) ,已經熄咗ECON,落埋S波,油門已經踩到最底都冇用 之後問過兩間車房,一間話本身係咁,冇得救,另一間話都唔知咩事,叫我返 ... TC1018 發表於 18-5-2015 14:54
TOP