返回列表 回復 發帖
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.

如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.

cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31
我諗均速用重鈴,係可以借條鈴既 moment of inertia 去維持速度,對抗外來因素對速度上既改變,即係上少少斜唔駛突然間要踩好大力去維持個速度,變相個人係果一刻會舒服一啲。如果上大斜既話,重鈴應該會比較 PK,肯定要用多啲體力

重鈴用於汽車上就應該無乜著數,輕啲加減速靈活好多。上次車聚占士兄話齋,幾千蚊加個 VSD 都係追求「爆」果下,爆贏好多車。鈴輕啲肯定更爆。
George
真係吸引
LHO 發表於 21-3-2012 22:43
RF 咁慘情?

我返工來回港島東同大角咀,換完 speedmaster 之後今日平均去到 9.1L/100km,around 1.3/1.4 左右 1 km。
George
i choose not to DRIVE
b2bxhk1 發表於 22-3-2012 17:47
not to drive, go to gym?
George
返回列表