- UID
- 2399
- 帖子
- 1258
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 50
- 來自
- 港島東
- 在線時間
- 958 小時
- 註冊時間
- 17-6-2011
- 最後登錄
- 13-12-2023
|
同意 不過 單車的人 都唔係人人追輕鈴.
我有個去台灣賽隊際公路單車既朋友,
佢係平均速體力型佢就係用重鈴.
如果係絕對的話佢地賽幾十公里既上落山.
平均速既一個就唔會用重鈴.
去keep住全隊的速度.
cardon一 ...
掌摑王 發表於 22-3-2012 00:31  我諗均速用重鈴,係可以借條鈴既 moment of inertia 去維持速度,對抗外來因素對速度上既改變,即係上少少斜唔駛突然間要踩好大力去維持個速度,變相個人係果一刻會舒服一啲。如果上大斜既話,重鈴應該會比較 PK,肯定要用多啲體力
重鈴用於汽車上就應該無乜著數,輕啲加減速靈活好多。上次車聚占士兄話齋,幾千蚊加個 VSD 都係追求「爆」果下,爆贏好多車。鈴輕啲肯定更爆。 |
|