返回列表 回復 發帖
先謝CHING解答
+/-波 我知改唔到, 我都係以家庭車為主所以其實對我作用不大
至於懸掛系統RK1同RK5 SALES話今年款巳經係一樣喎, 仲有軚軨 RK1係16' 同RK5係17' 我都知道.... 呢個都可以改... 但仲有一樣係
RK1 今 ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 11:01
我唔多見意你出黎睇下D車.
你9X9會選買SPADA.
因為好多前期款都轉SPADA PART.
不過如果7座RK1VSRK5 差8K, 我就直上RK5算.
咁就買不如直接服毒
你一套spada對魚眼燈最新價, 咁計返差價都已經足以可以叫佢換spada仲抵
herojim 發表於 8-10-2013 13:41
可能呢位師兄唔LIKE 魚眼,又唔LIKE 細燈光條.
又唔LIKE LED尾燈條呢......

師兄玩得咁另類?
會唔會係另一個老闆還是細釘?
herojim 發表於 8-10-2013 13:51
JIMJIM....
我只愛外觀。
同埋位白色rk5 同埋唔like led 燈條尾燈, 同頭燈既師兄, 重有排追啦。

上rk5 啦。 差架不大。
23# gogo_tc


唔係我唔想... 但財政大臣唔批黑籠.... 有點煩....
iceyan8 發表於 8-10-2013 14:45
你買車時唔好買皮座...自己去改米龍啦...
原裝HONDA都係出去比人改姐~~~
RK5仲要改包圍..... 其實我就係想用個差價既錢玩玩佢......

我知黑底冇呀~ 我見好多人甚至28都係由日本BID野返黎賣.... 仲有LED黑底尾燈都係添.... ...
iceyan8 發表於 8-10-2013 14:44
其實我就係想用個差價既錢玩玩佢 --> 你應該係再留返多D錢改改佢.
RK5仲要改包圍 --> 正式會員區有大把POST.....到時你就自動波放低金錢了~~~
你見過細釘架RK5.......你會
SALES實牙實齒話係... 佢話上年就唔係, 今年O個D就係....
iceyan8 發表於 8-10-2013 16:01
你個SALE有無裝假牙?
38# hkben


我架係山寨Vellfire

我架原廠直版step
hkben 發表於 8-10-2013 16:36
你"握"人 --------Step 直版邊有呢條鈴 ~~~
幅相唔係我架車來的。
hkben 發表於 8-10-2013 16:49
認真就輸了
老闆架車......一架夠買兩部
邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
DAN!EL 發表於 8-10-2013 17:16
如果我係細釘, 玻璃上個紅章係我第一樣想改既~
邊個話我上岸
架step係冇改完嘅一日。。。。。無止境
DAN!EL 發表於 8-10-2013 17:16
改到放晒你4隻頭燈係車頭~~~
返回列表