gogo_tc 當前離線
網站會員
DAN!EL兄... 好多喎~ 尾燈包圍頭燈車籠BREAK........... allen兄... 其車仲有樣野好似未UPDATE就係7/8座問題, SALES話RK1都已經有7座, 但本書都冇, 呢D等我再CONFIRM一下再報告比大家知先~~ 先 ... iceyan8 發表於 9-10-2013 09:53
TOP
大家見笑了~ 一D普通平價既野我都會玩下既~ 其他就真係要慢慢儲下彈藥先有... 不過最重要係放到我而家部車仔先可以換~ 希望都放得快啦~ 而家去睇下車學下野做定功課都應該差唔多, 我又唔係大有錢人買野都係以性價比 ... iceyan8 發表於 9-10-2013 10:49
68# gogo_tc 其實真係可唔可以完全唔要機同埋個吸頂MON呢? 之後自己裝返~ 個吸頂MON都係大6仔野.... 我諗唔會全息先, 應該本利比例小D咁啫...供樓咪又係一樣~ 我都係新仔一名~~ 呢個世界冇 ... iceyan8 發表於 9-10-2013 17:05
即係呢D~~ 死啦... 死啦.... 我驚我未入會就先行放毒, 我見日本原廠好我OPTION野有D都幾有用.... ... iceyan8 發表於 10-10-2013 09:15
75# gogo_tc 係喎~ 冇留意添~ 上次睇個部又好似冇天幕喎.... 定我係記錯第二隻牌字呢 iceyan8 發表於 10-10-2013 10:48
頭枕mon match eye level, 唔洗抬高頭, 應該睇得舒服好多 但講真, 行車都睇mon, not good for eyes Kingcow 發表於 10-10-2013 11:43
上次去九龍灣四間行哂, 所以兩款都有睇~~ 我就認為: 1)STEPWGN: 車廂空間就好似好好多~ 冇頂腳~ 小朋友上落最方面, 但設備就比其他差小小, 又冇尾電門,同車價係貴小小~ 2) NOAH: 就設備好D, 司機就享受D~ 但位比 ... iceyan8 發表於 10-10-2013 11:24
但部車有枕頭MON, 感覺高一班 Kingcow 發表於 10-10-2013 12:02