返回列表 回復 發帖
我地大部份用緊一按開關門制的,都係自己整的,快D 入會,到時好多熱心的師兄會幫手的.
敢堅 ? 成本幾多 ? 我星期六取車 , 下星期會入架啦
kobe968 發表於 16-7-2015 14:05
以我所知如果出去搵車房整大約會收$700 - $1000, 如果自己整,只係買兩粒有LED 的制,$100 有找,電線呀,開孔器呀果d 可以唔洗買,我地好多師兄都有可以share 用,呢到d 師兄真係好好人,不過呢度都好毒,個個都係魔鬼,但整完架車又真係靚左,型左,快左。。。。一句講晒,無入錯會。
想問下有冇C兄用緊電趟門加裝led一按即開關制?有冇C兄可以介紹下係邊度整?大約幾$?我個部係rg3,thank you
kobe968 發表於 16-7-2015 08:52
Kobe968 兄收左車及入會未?我地八月十四日有DIY 中門制暑期班,可以一齊吹下水,一齊DIY.
本帖最後由 Patrick6 於 23-7-2015 00:53 編輯

George 兄放毒

我又放,我都係18吋 225/40 呔
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
你BUDGET幾多呀?
Jks 發表於 24-7-2015 10:59
Jackson 兄想換新款Stepwgn RP3? Go Go Go!
返回列表