返回列表 回復 發帖

RG開車頭大燈後panel盞藍色indicator唔着

請教係唔係有野壞左? 一般車房整唔整到?

謝謝!
你意思係高燈 (盞藍色indicator)?
alliven 發表於 14-12-2010 11:43
Yes! Thank you!
咁高燈有冇着?
alliven 發表於 14-12-2010 13:47
高燈有着。
返回列表