mextony 當前離線
網站會員
應該有架喎 nevillee 發表於 16-8-2012 13:24
TOP
但我架車系05年底行貨,點解無呢?架車二手買,但願無問題。 sam_sam 發表於 16-8-2012 14:20
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=144048901&h_vw=y alliven 發表於 16-8-2012 14:45
ching,sorry令大家誤會,張圖系借用,方便說明座椅個樣,並唔系自己架車影出來。 我駕車側鏡有指揮燈,天花有磨砂天窗,行車証的落地及登記日期亦接近,應該唔似水貨版。 所以上來問下有無ching系05年底行貨,但 ... sam_sam 發表於 16-8-2012 15:09