返回列表 回復 發帖
應該有架喎
nevillee 發表於 16-8-2012 13:24
呢架係05 第一批水貨。。。
無架....
MY MSN  MODE [imme]
但我架車系05年底行貨,點解無呢?架車二手買,但願無問題。
sam_sam 發表於 16-8-2012 14:20
are you sure 行貨?
MY MSN  MODE [imme]
本帖最後由 mextony 於 16-8-2012 14:29 編輯

行貨沙板無指揮燈
行貨側鏡有指揮燈
(工程用車除外)
MY MSN  MODE [imme]
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=144048901&h_vw=y
alliven 發表於 16-8-2012 14:45
that's why i say "05 第一批水貨"
MY MSN  MODE [imme]
ching,sorry令大家誤會,張圖系借用,方便說明座椅個樣,並唔系自己架車影出來。

我駕車側鏡有指揮燈,天花有磨砂天窗,行車証的落地及登記日期亦接近,應該唔似水貨版。

所以上來問下有無ching系05年底行貨,但 ...
sam_sam 發表於 16-8-2012 15:09
05 第一批RG無座位調校
06先開始有。。。。
MY MSN  MODE [imme]
42# sam_sam


We are stepwgn family. Always welcome!
MY MSN  MODE [imme]
返回列表