imstan (I am Stan) 當前離線
I am Stan
網站會員
我是來自澳門的朋友,請問怎樣可以成為正式會員呢? Macwgn 發表於 24-6-2011 10:01
TOP
要我出場嗎? chowchow115 發表於 24-6-2011 12:45
...我好低調架.... chowchow115 發表於 24-6-2011 14:31
Macwgn ching 你好... 係澳門可以的但會收你較貴的手續費... 如方便的話...你可以給我..我會HELP你入的了...你可以PM你的電話NUMBER給我..我會電你的了...THANKS ... chowchow115 發表於 24-6-2011 17:28