返回列表 回復 發帖

出新車問題

如果我宜家買新車, 車行話要11月先交到車. 其實會唔會蝕左? 定係下年年頭買出廠日期為15年最著數? 的人成日話唔好年尾買, 係唔係咁解?
THX
5# clovislau

打算出NOAH
8# hahohaho


ching, 何解?
16# cliffchow


日本版仲有咩OPTION 野係港版7坐冇既?
返回列表