返回列表 回復 發帖

期待下星期收車

hi hi , 各位CHING ,
想請教收新車有咩要注意?
想整門邊及腳底燈 , 貼玻璃有好介紹嗎?
spada 2013
你係R猪定RK呢
kenng 發表於 4-10-2013 00:20
RK5 spada
spada 2013
訂咗超人燈未呢
DAN!EL 發表於 4-10-2013 09:17
未呀! CHING 們有無好介紹?
spada 2013


DAN!EL 發表於 5-10-2013 15:43
正喎!PM講^^
spada 2013
新rk 師兄, 修唔修眉呀??
gogo_tc 發表於 5-10-2013 20:54
條眉係點架?有無相可以睇?
大件事啦!可以搞咁多野,應該整咩先?
spada 2013
都唔係好多野整。
睇下師兄中毒有幾深姐。

我地呢期主修燈眉。 大嫂為修眉達人。

小弟自修紫眉。。。。
...
gogo_tc 發表於 5-10-2013 23:47
^^ 有咩色搞?唔會發光?
我鍾意師兄你個鬼面罩多D,我去睇過YAHOO JP 好似唔送海外,係唔係要搵日本代BID既人幫手先搞到?
spada 2013
YEAH !!! 今日收到車啦!!!!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
spada 2013
YEAH !!! 可以開始改車喇!!!!
DAN!EL 發表於 12-10-2013 01:44
Yeah ! 可以吸毒啦!
spada 2013
呢位ching,  準備食乜餐?
gogo_tc 發表於 12-10-2013 10:18
請教下,有無咩實際既要加左先?個D貴價貨要慢慢來
spada 2013
返回列表