返回列表 回復 發帖
我之前部JAZZ 用過, 換果陣係車房介紹, 換完著車第一下架車感覺好有層次咁震出黎,
果種震係好明顯的, 但之後行左幾十公里就冇震, 仲定過之前....
第一下俾油個感覺係爽左, 不過之後冇咩FEEL
RG1 海豚灰
返回列表