返回列表 回復 發帖
23個, 應該 (忟) d
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
本帖最後由 carboy1829 於 20-5-2014 01:28 編輯
準買家,比較多野問!想問點分行同定水,我在28car見到11/12 brand new,咁其實係咪唔係行貨?
kennykong 發表於 19-5-2014 19:53
專誠去揾 d 已售嘅 post 回應返你

呢部前期  Stepwgn RK1 (水貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=201120279&h_vw=y

呢部前期 Stepwgn Spada RK5 (行貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=220702746&h_vw=y



呢部後期 Stepwgn Spada RK5 (行貨)
http://www.28car.com/sell_dsp.php?h_vid=201899402&h_vw=y


(RK1 分別在有無加減波,無包圍 ),

避震/軚軨,雖然都有唔同,
但呢兩樣唔太重要, 因為係咪都會換 ... xdd


前期RK系 ,(水貨無天幕, 或有軚控);(行貨有天幕, 但無軚控) !

不過呢度已經有好多 cHing 化腐朽為神奇
將前期改到變咗後期,由無軚控改到有軚控
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
的確後期靚好多低能問題,其實行同水係咪無乜所謂?謝謝嵐哥幫我搵咁多資料
kennykong 發表於 20-5-2014 08:57
唔使客氣,想當日, 我都未出 stepwgn , 已經比錢入會,索定料先啦

http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=10735&extra=page%3D3

其實前期RK系 水行分別已經講過
→→(水貨無天幕, 或有軚控);(行貨有天幕, 但無軚控) ←←!
至於 RK1/RK5 分別 亦都喺 #13 post 講過
之後亦有 cHing 再加回覆!
所以好睇你須要 d 乜,
我本人出 RK5 時,就因超 like 天幕,所以咪放棄軚控!

其實你心情同我當日差無幾↓
http://www.stepwgnhk.com/viewthread.php?tid=10735&extra=page%3D3&page=1
你可以參考下呢條 link
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
今晚約左睇部水貨黑色0首但今日問車主佢話牌費上年已過,即成年無郁過車
kennykong 發表於 20-5-2014 17:55
其實前期 RK 5(早期些少, 2011前)都有機會 under二十,
RK1 仲會平些少;慢慢捕下啦
如買後期 RK5,要廿五內嘅貨, 我估都幾難

不如買前期留返 d錢,之後揾呢度啲 cHing 幫手變身;
佢哋會好熱心幫助
到時前期變後期,

後期變末期(個銀包)
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
無呃人,無講大話
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
我銀蛋有限,唯有捕前期rk。已要求入會
kennykong 發表於 21-5-2014 00:36
歡迎加入服毒
明天會有Committee pm 你
人人一把口,一百種真相,誰說得漂亮
返回列表