返回列表 回復 發帖

波箱問題

各位c兄,小弟部車係08 spada2.4水貨車,想問下有無c兄知道為何俾油時會有v v聲,但N波係無雜聲只係踏油先有聲,是否波箱有問題!!!thx
試車時開左窗,無留心聽,但攞車後就留意到,閉左窗好明顯有聲,開窗就唔多覺!
係呀,淨係D波俾油行車先有呢啲聲!咁係咪代表波箱問題呀?thx
c兄,抬波箱大約咩價錢到二手定全新!!!thx
返回列表