返回列表 回復 發帖

買左水貨車, 無跟車機

其實無跟車機唔係大問題, 最大問題題.

我宜家買左個新車機之後, 因為原裝車機個位置闊少少.

裝機師傅話 無左個原裝框, 宜家四邊都好肉酸, 問過十間幾車機鋪都話要原廠買番
大家有無方法@,@
>,< 無發現啊
=,= 都係唔得, 有無邊位C兄, 有處理過厘個問題 >,< 請指路
返回列表