返回列表 回復 發帖

裝地線

上星期六, 得到森美大人幫手, 裝了地線. 夜麻麻攪差成2個小時, 成身汗, 萬分感激森美大人.

開車回家有驚喜, 想不到小小投資可以咁高回報, 我部2008RG1開車比油反應非常明顯, 反應明顯快了, 車也去得順咗. 以為自己換了2.4添....(可能少少跨咗)..
返回列表