返回列表 回復 發帖

轉速

一般會Keep 住幾多轉行車? (一般市區行車, 非進取式)
我發覺RG1 市區行到2000 轉左右已經要收油轉灣或停紅綠燈(可能我細油起步)... 會唔會好多炭屎同Side 油.之前揸棍仔EK一般行開2000至2800轉, 頂多行3000轉.
返回列表