返回列表 回復 發帖
買本今期選擇睇啦! 個人認為, 初生最好係BB向後裝, 為方便可以左右轉嘅話, 個安全性會減低左, 因為多左可以移動嘅部件. 向後裝, 坐則邊嘅大人已經可以睇到晒BB所有動靜, 換片, 餵奶, 同佢玩.... 乜都得.
Recaro 正! 我個小朋友初生用朋友比嘅, 唔記得咩牌子, 歲半到而家用緊Cybex 細仔嗰隻.
Car Seat 分為: Group 0/0+,1,2,3
Group 0/0+ for NB-13kg (大約15M)
Group 1 for 9-18kg
Group 2 for 15-25kg
Group 3 for 22-36kg

見過有D款聲稱係Group 0-3, 價錢貴, 但可以用咁耐計落係低, 不過一嚟配件多, 又重, BB細嗰時, D大嘅配件又要搵地方擺, 二嚟BB大咗, 細嗰時用嘅配件又唔可以賣比人或比第二個用(同時, 因為個base 係一直要用), 又唔知幾年後仲有無配件補購...

安全性方面, 細B嗰嘅時候就好鬆, 大嘅時候就迫, 保護夠唔夠就自己諗啦, 個人建議, 有D野真係唔好慳. Group 0 唔慳得(有部份款係Group 0+1可以考慮), Group 1+2 可以接受, Group 2+3可以接受, Group 1+2+3 自己諗啦.

仲有, 入面D發泡膠/海綿(保護用)耐左會唔會變質? 而家無有害物質, 唔代表比太陽晒幾年之後會唔會有!

以上順屬個人意見, 只作參考!
GOOD!
返回列表