返回列表 回復 發帖

意想不到的攞車經驗

今日新車落地,一早去九龍灣Honda攞車,正當循例驗收時,無意中在車門邊發現一隻曱甴在爬 ,size係屬於初生的(比蟻大些),其後陸續在車外不同位置發現同size嘅曱由共4、5隻,個sales全程見到都覺得有問題,最後佢話要同廠傾番個解決辦法,要下星期回來再攞車,真的担心這問題後遺病可大可小 ,唔知有右c hing試過
You can call me Sam
I'm RK5 owner
希望committee能給我一些建議
You can call me Sam
I'm RK5 owner
問過做車行的朋友,好可能係shipping時出事,解決方法只有揾間密室用殺蟲煙霧彈全車燻足3日才夠切底,必需要連d蛋都殺死,過程要叫事主去睇或拍片做證,最後要做埋車廂內籠清潔及steam。
因我有初生bb,所以必需小心處理
You can call me Sam
I'm RK5 owner
新車要咁攪法
chclwong 發表於 11-10-2014 16:07
噢……真係灰爆 亦好激氣
You can call me Sam
I'm RK5 owner
Sam, 想問你有冇包皮?

呢個情況一定要焗,但大昌無可能(唔會)做到密封焗三日
eric0754 發表於 11-10-2014 20:06
一見你個問題咁私人即時比你赫親 (講笑)
我座椅係全包皮的 ,點解咁問
到底可以焗幾多日我想只能據理力爭……
You can call me Sam
I'm RK5 owner
新車我接受到,大人一定接受唔到。可否退錢或轉車?
cliffchow 發表於 11-10-2014 21:28
即時問過個sales話冇得換個第二架
You can call me Sam
I'm RK5 owner
若果要焗,我相信佢哋會成架車放入焗油房焗
RIOLAM129 發表於 11-10-2014 23:00
完全agreed
You can call me Sam
I'm RK5 owner
the bugs may be from the local shop when adding options....
sammykwan 發表於 12-10-2014 03:22
都有可能,但最重要係make sure架車冇哂曱甴先能放心,但佢地要證明比我睇佢地有合理地處理問題,希望佢地認真d啦
You can call me Sam
I'm RK5 owner
if they just use a dehumidifier to dry the car of a few days, all bugs will be gone...coz all bugs need to live with water.
sammykwan 發表於 12-10-2014 17:19
If this method worked, it must be the best. Coz using insecticide will hazardous to health, especially carrying new born baby. If so, Sammy hing, is your shop has any services provided for this situation?
You can call me Sam
I'm RK5 owner
Cockroach can live long without water
Kingcow 發表於 13-10-2014 01:04
You're right. They can live for a month without water
You can call me Sam
I'm RK5 owner
換車..................要幾大耐性至得
我前年維修車身有不滿 (兩隻新門有花又唔 Fit 位), 出咗幾次信比 "葉滿堂",
條友安排咗 "3個師傅/1個工程師/1個客戶服務部負責人/1個車身部負責人"一齊 Check,
我就自已一個 ...
RIOLAM129 發表於 13-10-2014 09:40
請問你講嗰位係咪customer service manager姓柯? 佢今日打比我,開始時話瞭解過d曱甴應該只係響車外發現,車內應該冇,所以唔洗焗!!跟住我同佢講點解可以sure車內冇,佢就話師父打算拆開d零件檢查是否有曱甴,我問佢諗住點拆法先,佢話詳細要同師傅傾....噢,很擔心他在敷衍我,我想如果他們冇d合理地比較今人放心的解決方法,我只會要求refund,我錢已經比足,但貨有問題導致不能收貨!
You can call me Sam
I'm RK5 owner
哗,我不是说风涼话,如果咁计,咪连买新车都有风险?部车有事,但又不可退货換过部。
Wong 發表於 14-10-2014 10:43
exactly
You can call me Sam
I'm RK5 owner
不是.......大昌客戶服務部有幾個專比人插既經理, 姓柯是其中一個,
上次接我 Case 是衛小姐, 以我所知這些經理是無實權的, 經高人
(大昌高層 + 記者朋友) 指導後我直接向以下人士投訴, 才解決到件事.

執行董事 ...
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 09:14
姓柯嘅剛回覆,建議交比滅蟲公司搞,經滅蟲公司建議做法,然後經我accept做法就去馬,我要求全程拍片,最後做全車大清潔,全部要honda比錢 我想這樣應該可以放心吧
btw, 我intention想揾unicon做全車大清潔嗰part
You can call me Sam
I'm RK5 owner
本帖最後由 黃森 於 14-10-2014 23:01 編輯
姓柯真係果個唔係客戶服務經理,可能係維修部,佢地冇報件事上客戶服務部。
RIOLAM129 發表於 14-10-2014 18:51
點解你咁講? 佢話佢係專責處理產品投訴,所有投訴信都係由佢收先喎
如果佢真係咁都呃人,連title都吹水,咁honda呢個代理真係好有誠信問題
You can call me Sam
I'm RK5 owner
返回列表