返回列表 回復 發帖

新人報到,各位師兄師姊好。

小弟剛入手2011 黑色rk5 水貨。

剛從日本訂了全套affection包圍,尾翼,鬼面罩,燈眉,etc..準備幫愛車大變身,預計1月有得同大家見面學野,希望大家多多指教。

剛換了pioneer車機及blackvue dr650 車cam 。 待包圍及配件到後準備換避震,軚鈴,cusco頂吧,cusco蝦so,cusco底架,頭尾ap鮑及音響,師兄們有無好解議。

另外小弟住天水圍,平時鐘意駁下燈,diy下,洗下車,有無呢邊區既wtsapp group可以一齊交流下
Hello hello,師兄們好
元天屯都係我個group
thomas1113lo 發表於 26-10-2014 11:34
Hello師兄可唔可以受埋我玩
又一富貴兵團
nevillee 發表於 26-10-2014 14:00
師兄唔好咁講 其實要捱麵包的
依家買麵包仲貴過捱公仔麵
麵包都有貴價麵包
herojim 發表於 27-10-2014 11:33
一包方包食一個星期
套affection訂咗face1定face2?
DAN!EL 發表於 28-10-2014 09:51
type A, 黑色果款
咁咪冇得玩4出
DAN!EL 發表於 28-10-2014 18:50
就係諗住慳返條喉錢, 以前部3色BB已嘗試過4出感受
affection超型喔
l1e0w9 發表於 28-10-2014 20:28
好期待...............................................................
返回列表