|

- UID
- 36652
- 帖子
- 105
- 精華
- 0
- 閱讀權限
- 10
- 在線時間
- 88 小時
- 註冊時間
- 24-10-2014
- 最後登錄
- 1-7-2015
|
新人報到,各位師兄師姊好。
小弟剛入手2011 黑色rk5 水貨。
剛從日本訂了全套affection包圍,尾翼,鬼面罩,燈眉,etc..準備幫愛車大變身,預計1月有得同大家見面學野,希望大家多多指教。
剛換了pioneer車機及blackvue dr650 車cam 。 待包圍及配件到後準備換避震,軚鈴,cusco頂吧,cusco蝦so,cusco底架,頭尾ap鮑及音響,師兄們有無好解議。
另外小弟住天水圍,平時鐘意駁下燈,diy下,洗下車,有無呢邊區既wtsapp group可以一齊交流下 |
|