返回列表 回復 發帖
會唔會係平比我地就$2, 油公司平比佢地就$2.5,  食中間差價!
billyccn 發表於 4-2-2015 11:57
無有錯, 有次同街邊果D哥仔傾起, 佢地都係咁講
返回列表