返回列表 回復 發帖
2012 RK...琴晚由西貢去布袋澳.  好奇怪.  上科大時... 轉落L上再轉D, 到一半, 唔知自己做咩按左S, 架車, 噪左, 又冇大力左....  轉返D....  架車一直都好冇力, 跟住係CALTEX停左停(冇息匙)....   再去, 都係冇力, 直至去到差不多大清停車息匙再起, 先正常返...  怕怕....
返回列表