返回列表 回復 發帖
這個問題,日本 Honda 廠方已公佈過是因為該期的 RK 的引擎活塞環 SIZE 設計有誤,令到架車在低轉數行車時會唔夠密氣從而令偈油滲入燃燒室內燒走了。長期以這種省油模式下駕駛,活塞環就會積聚了碳屎令 PISTON 與汽缸壁之間輕微漏氣,於是一大腳谷油時,電腦就會因為漏氣而感應錯咗過低壓力讀數,就指令引擎不用加大輸出了。我年頭返過大昌,由大昌進行一輪偈油燒耗測試後,由大昌寫份 claim form 比返本田廠 claim 返一次免費維修 (消耗品和夠期必換零件例外),把全套引擎活塞環更換後便解決了地板油都唔願上斜的問題了。
其實,只需要裝住五六個人去 Mega Box 或又一城呢類停車場,由最低層向上行,然後被前車塞住塞住行下停下幾次之後,跟住想再起步時,就會來料架啦。這個時候,就會發覺就算踩地台油,架車都係蟻爬爬咁得 5Km/h 咁嘅龜速行架啦。架車其實唔係無力上,是只係對加大油門唔作反應,無論踩幾大都係依然顧我咁蟻爬爬咁上。
本帖最後由 KKQ 於 14-9-2016 09:59 編輯

請問你個 Air Flow Sensor 係返大昌買定係邊度買 ?
同埋..... 更換之前是否出咗 ERROR CODE 話係個 AIR FLOW SENSOR 壞 ? 定係有理無理就咁換咗佢 ?
返回列表