返回列表 回復 發帖

新手上路

今天同皇上皇、同太子殿下,行下大昌show room,兩位肯首,買了新款 spada stepwgn,紫色,同舊的serena講聲拜拜了,九月中就有新車揸了,多多指教
有試車,好夠力,特登搵斜路慢行,一比油就上,感覺唔錯
係,七月到步的已全部清唒,現在等第二批到,九月頭至中就可收車了
有試車,好夠力,特登搵斜路慢行,一比油就上,感覺唔錯
返回列表