返回列表 回復 發帖
4AT 冇計...
ttam 發表於 15-1-2013 09:04
有計, 換RG3 or RF7
RF7 是否 AT5 嗎??
cliffchow 發表於 15-1-2013 09:21
係吖
Cliff, 你會訂嗎?   如果係, 可否幫我訂多張!
Edmond11 發表於 15-1-2013 16:48
同你share得嗎
我有一SET係道WOO, 有無人想要?
Daniel 發表於 15-1-2013 17:12
未用過?定原裝位果件?
27# cliffchow


師兄你用緊呢隻?
我之前都係TAOBAO 搵過...
你用O個隻係5MM 厚..

我搵到一隻10MM 厚
http://detail.tmall.com/item.htm ... &_u=f89955taf9d

但係仲平D... ...
waltz 發表於 15-1-2013 17:24
會唔會好重呀
未用過, 同CLIFF圖果隻一樣
Daniel 發表於 15-1-2013 17:20
call me
車門裏面你地有冇貼隔音棉?地台有冇?多謝指導
Rival100 發表於 15-1-2013 20:34
入會都係一舊,大把嘢你睇,怕你放血都唔典
返回列表