返回列表 回復 發帖
我部tomy stepwgn俾阿仔玩到爆哂油…慘
8312
8314
Kingcow 發表於 12-12-2012 08:02
我地唔洗去戲院睇"破壞王" ,日日返屋企都睇倒
我個仔成日無啦啦都會响部車度搵倒啲膠com呀鑼絲之類嘅嘢比我!
最慘係有時唔知佢响邊拆出嚟
我個仔仲勁過x哥,將車仔D呔軨拆哂出黎
sammykwan 發表於 18-12-2012 20:30
係呀係呀 真攞命
有喇, 遲下搵埋RF
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最後由 LHO 於 8-1-2013 14:20 編輯
好嘢喎! 一次過買咁多
見到個21號有兩隻,是否 RG 同 RK ? 邊度仲有RG咁利害
ocbc 發表於 8-1-2013 13:25
有啲唔係而家買架, 一次買咁多, 攞返去會比個仔同老婆..................
#99, 85, 34已經好難搵
#67都快絕版
tommy車仔對鐵鈴真係咁多年都無改過....
mnywong 發表於 8-1-2013 14:22
你又換返套鐵鈴囉
返回列表