返回列表 回復 發帖

新攞車發現defect



今日抹車先發現,點解出廠前唔睇清楚架?聽日call sales睇下要點攪,唉!煩!
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件


車尾粒sensor
附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
咪就係,新車點會咁架,好似你幅相。。。嘔血!
因為個defect位在下方,粒sensor又近車底,攞車時我同sales都睇唔到,唉!煩呀!
Sales 應承跟返,總算Honda負責任。
全新車唔應該會有咁的問題。你最好升高架車睇睇有無比人撞過。咁會安心小小
garypor 發表於 27-7-2015 22:00
師兄唔好嚇我...不過真係要考慮下!
各位師兄唔好嚇我呢個新仔...
相熟車房話多數香港加裝sensor時手功唔好,鑽大咗dd,抹車時走位就露底.
返回列表