返回列表 回復 發帖
我架RG3吓吓踩,要$2.4 1Km
不過成日行高速公路同行車暢順就爭好遠。
咁睇嚟RG1慳油過RG3喎,唔知如改用+-波會唔會慳油D呢=.="
返回列表