kakin829 當前離線
網站會員
TOP
係咪水貨S制?行貨D制? 定係因為RG1同3嘅分別? ttam 發表於 24-3-2012 15:51
但我部行貨係D制,一按落D3,上斜幫到手。 ttam 發表於 24-3-2012 18:34