返回列表 回復 發帖

2008 RG3 行 呔控無 7tronic 掣?

岩岩試左架行2008 RG3 spada, 太控無左7 tronic 掣.
咁我click 左padd shift 點disable 返佢?
如搵倒個有掣的方向盤, 又可否岩用呢?
有無RG3 2008 香港說明書??
返回列表